Servei de papereria del Complex Educatiu de Tarragona, de l’1 de gener de 2017 al 31 de desembre de 2017
1. Entitat adjudicadora
- Centre i localitat que tramita l’expedient: Òrgan de Gestió del Complex Educatiu de Tarragona
- Obtenció de documentació i informació:
- Centre: Complex Educatiu de Tarragona
- Domicili i codi postal: Autovia de Salou s/n
- Telèfon: 977 556 105
- Fax: 977 556 323
- correu electrònic: gerencia@complexeducatiudetarragona.cat
- Data límit d’obtenció de documents i informació: durant tot el període de presentació de proposicions.
- Número d’expedient: CET–03-2017
2. Objecte del contracte
- Tipus de contracte: Contracte de serveis
- Descripció: Servei de papereria del Complex Educatiu de Tarragona
- Lloc d’execució:
- Domicili: Autovia de Salou s/n
- Localitat i codi postal: Tarragona 43006
- Termini d’execució: de l’1 de gener de 2017 al 31 de desembre de 2017
- Admissió de pròrroga: Si
- CPV: 30199000-0
3. Tramitació i procediment
- Tramitació ordinària
- Procediment obert simplificat
- Criteris d’adjudicació: els criteris i llur ponderació es troben detallats a l’annex 5 del Plec de clàusules administratives.
4. Valor estimat del contracte
- 3.850.- € (correspon al preu del cànon anual del termini d’execució del contracte, més les possibles pròrrogues, més les possibles modificacions)
5. Pressupost base de licitació
- L’import del cànon anual: 1.750.- €
- La determinació del preu de l’oferta econòmica és el preu de mercat. Els imports a oferir són unitaris segons consten en les relacions de preus de l’annex A del Plec de prescripcions tècniques.
6. Garantia
- Equivalent a l’import d’un trimestre del cànon (525.- €) per compensar les despeses per l’ús de les instal·lacions i immobilitzat i pel subministrament de serveis i fluids (aigua, gas, electricitat), d’acord amb l’establert al Plec de prescripcions tècniques.
7. Requisits del contractista
- Classificació i solvència econòmica i financera i tècnica i professional: d’acord amb el Plec de clàusules administratives.
8. Presentació de les ofertes
- Data límit de presentació: 23 de desembre de 2017
- Lloc de presentació:
- Horari de 09.00 h a 14.00 h
- Domicili: Autovia de Salou s/n
- Localitat i codi postal: Tarragona 43006
Les proposicions també es podran trametre per correu dins del termini d’admissió. Caldrà, en aquest cas, justificar la data i l’hora d’imposició de la tramesa a l’oficina de correus i anunciar a l’òrgan de contractació la remissió de l’oferta mitjançant fax, telegrama o correu electrònic, abans de la finalització del termini de presentació de les ofertes.
- Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos, des de l’obertura de les ofertes.
Tarragona, 9 de desembre de 2016
Resolució adjudicació contracte
Resolució d’inici i aprovació d’un expedient de contractació
Plec de Clàusules Administratives
Plec de Prescripcions Tècniques
Acta de la Mesa de Contractació de l’Òrgan de Gestió del Complex Educatiu de Tarragona núm. 3
Quadre de puntuacions (proposta tècnica i econòmica)
Nota informativa: L’obertura dels sobres C corresponents a l’expedient CET-03-2017 del contracte de serveis de papereria del Complex Educatiu de Tarragona, es durà a terme el dilluns dia 16 de gener de 2017, a les 9.30 hores, a la Gerència del Complex Educatiu de Tarragona (Autovia de Salou, s/n, 43006 Tarragona).
Nota informativa: Es modifica la composició de la mesa de contractació de la següent manera:
PRESIDENTA Sra. Mireia Viñals Luque
VOCAL 1 Sr. Julio Elgarrista Aragones
VOCAL 2 Sra. Sílvia Reig Boronat
VOCAL 3 Sra. Nuria Riambau Virgili
VOCAL 4 Sra. Irene Alvarez Moya
El vocal 4 també actuarà com a secterària de la Mesa.